Положення
про проведення конкурсу
«Міс Освітянка -2018»
Мета конкурсу:
Відкрити та підтримати талановитих і неординарних
молодих педагогів, надати впевненості у правильності вибору професії у
непростих умовах модернізації освітянської галузі.
Завдання конкурсу:
Виявити кваліфікаційний та творчий рівень молодого
педагога:
-
підтримати
його перші позитивні знахідки у роботі з дітьми;
-
підкреслити
роль вчителя у житті конкретної дитини; роль спадщини В.О.Сухомлинського у
професійному становленні вчителя;
-
через
демонстрацію конкурсантами кращих традицій навчальних закладів, нових
інтерактивних форм навчання і виховання збагатити досвід молодих педагогів;
-
продемонструвати
як учитель визначив своє місце і роль у освітній реформі та трансформації школи
Знань у школу Компетентностей.
Конкурс
на кращу стіннівку
Враховується відповідність
тематиці, творчий підхід до оформлення, змістове наповнення.
Вищий бал - 10
Конкурсна
програма
Перший тур
«Роль молодого вчителя у реформуванні
освітньої галузі в умовах
децентралізації на базі педагогічної
спадщини В.О.Сухомлинського »
У своїй презентації конкурсант розкриває власний
шлях до обраної професії, лаконічно, бажано у цікавій формі презентує себе, свій навчальний заклад,
колег-наставників, висвітлює власне бачення своєї педагогічної діяльності
(перші кроки на педагогічній ниві, перші помилки та здобутки), над якою
педагогічною проблемою працює, чий досвід використовує, які цілі ставить у своєму
житті, до чого прагне, які особливості спадщини В.О. Сухомлинського
використовує та втілює в життя при цьому.
Критерії оцінювання першого туру :
-
розкриття
заданої теми – 6 балів;
-
наявність
власних педагогічних ідей, методик, здобутків; впровадження кращого
педагогічного досвіду – 6 балів.
-
використання
інтерактивних технологій – 4 балів;
-
неординарність,
цікавість висвітлення теми – 4 балів;
Вищий бал (сума балів) - 20
Тривалість першого туру – до 4 хв. Збільшення тривалості презентації на 1 хв. – мінус 2 бали.
Другий тур
«Бліц-
діалог»
Конкурсант отримує
бліц-запитання, щодо неординарної ситуації, яка характерна для будь-якого
педагогічного колективу і виникає між вчителем та учнем, між колегами, у
спілкуванні керівництвом закладу, з батьками тощо. Необхідно протягом 1
хвилини, залучивши власні знання, інтелект, харизму та інтуїцію, знайти
оптимальні шляхи вирішення заданої ситуації.
Критерії оцінювання другого туру :
-
досягнення
позитивного результату у вирішенні ситуації – 5 балів;
-
вміння
вчителя зорієнтуватись та знайти шляхи виходу з неординарної ситуації, бути
переконливим у досягненні мети – 5 балів;
-
вміння
спілкуватись, лаконічно та логічно мислити і висловлюватись
- 5 балів.
вищий бал – 15
Тривалість другого туру – до 1 хв. Збільшення тривалості презентації на 15 сек. – мінус 1 бал.
Третій тур
«Світ моїх захоплень»
Цей етап конкурсу розкриває особистість вчителя,
його неординарність, власне, його талант. Адже тільки яскрава, творча
особистість може закохати дітей у свій предмет, спонукає дітей до творчості.
Багатогранна особистість вчителя передбачає оволодіння
широким спектром знань і навиків, в т.ч. обізнаність у сучасних мистецьких та
літературних тенденціях та напрямках які існують в Україні та за її межами,
неординарних їх представниках, таких як відома українська сучасна письменниця,
журналіст, театральний критик Лада Лузіна, що увійшла до престижного списку
«Золотих письменників України» і з якою запланована зустріч під час роботи
обласного зльоту.
Критерії оцінювання третього туру :
-
оригінальність
презентації власного таланту, особистості, створення власного образу – 5 балів
-
виконавська
майстерність, сценічна культура – 5 балів
-
режисерський
задум і засоби його втілення (музичне оформлення, відповідний костюм,
використання технічних засобів) – 5 балів
вищий бал – 15
Тривалість третього туру – до 5 хв. Збільшення тривалості презентації на 1 хв. – мінус 2 бали.
Відео, музичний супровід
презентацій (перший, третій тур) в
електронному вигляді подаються до райкому
профспілки за 10 днів до початку конкурсу,
для опрацювання можливостей супроводу в ході конкурсу.
Комісія з питань культурно-масової роботи
районного комітету профспілки
Немає коментарів:
Дописати коментар